Oyunlaştırma Yoluyla Avrupa Üniversitelerinde Girişimci Zihniyetin Teşvik Edilmesi
Koordinatör: Association Nouvelle EDC -Fransa
Ortaklar
Valensiya Uluslararası Üniversitesi -İspanya
GESTIONET MULTIMEDIA, S.L.-İspanya
Innomate Ltd.-Türkiye
Hacettepe Üniversitesi -Türkiye
Başlangıç Tarihi: 01/12/2022
Bitiş Tarihi: 30/11/2025
Girişimcilik eğitimi uzun süredir AB düzeyinde bir politika önceliği olmuştur ve Hayat Boyu Öğrenme Avrupa 2020 için Temel Yeterlilikler Çerçevesi, Küçük İşletme Yasası ve en son olarak Yeni Beceriler Gündemi de dahil olmak üzere bir dizi stratejik AB belgesinde ve iletişiminde vurgulanmıştır. Avrupa Komisyonu, Girişimcilik Eylem Planı 2020 ve Eğitimi Yeniden Düşünmek İletişiminde, girişimci öğrenimin eğitimin tüm sektörlerine yerleştirilmesi ihtiyacını vurgulamıştır. EntreComp (EC,2016) olarak da bilinen Girişimcilik Yeterlilik Çerçevesi, girişimci öğrenmeyi geliştirmek için bir araç sunmaktadır. Avrupa vatandaşlarının ve kuruluşlarının girişimci kapasitesi. Günümüzün dijital neslinde oyunlaştırma, belirli davranışları teşvik etmek ve öğrencilerin bilgi ve becerileri edinme konusundaki motivasyonunu ve katılımını artırmak için popüler bir taktik haline geldi.
GAMEUP, aşağıdakileri sağlayarak Yüksek Öğrenim Öğrencileri için girişimcilik eğitimine erişimi geliştirmeyi ve iş piyasasında eşit fırsatlar yaratmayı amaçlamaktadır:
R1:Girişimcilik Konusunda Oyunlaştırılmış Bir Öz Değerlendirme ve Öneri Aracı(SERT)
R2: Oyunlaştırılmış Çevrimiçi Kurs (GOC)
Son yorumlar