2021-1-SI01-KA220-VET-000034641
Başlangıç Tarihi: 01.11.2021
Bitiş Tarihi: 31.10.2023
Koordinatör: Novo mesto’daki Organizasyonel Çalışmalar Fakültesi
Ortaklar:
VISOKO UCILISTE CEBİRİ
Colegiul Tehnic de Transporturi “Transilvania” Cluj-Napoca
Prios Kompetanse AS
Nefinia
Proje Özeti:
Eğitim sisteminde karşılaşılan en büyük zorluklardan biri insanların farklı şekillerde ve farklı oranlarda öğrenmesidir. Her öğrencinin öğrenme yeteneği ve ilgi düzeyi farklı olmasına rağmen okullarda tek tip bir eğitim uygulanmaya çalışılmaktadır. Ancak bazı öğrencilerin analitik düşünme becerilerinin daha baskın olduğu, bazılarının ise yaratıcılığının veya iletişim becerilerinin daha baskın olduğu söylenebilir. Öğretmenler ve öğrenciler arasında fiziksel olarak farklı yerlerde ve çeşitli iletişim teknolojileri kullanılarak öğrenme/öğretme etkinliklerinin gerçekleştirildiği açık ve uzaktan eğitimde değerlendirme süreci, öğretmenler ve öğrenciler arasında farklı türde etkileşimlerin varlığı nedeniyle geleneksel eğitim ortamlarına göre çeşitli sınırlamalara sahiptir. öğretmenler ve öğrenciler. Yüz yüze öğrenme ortamında olduğu gibi öğretmenin öğrencileri yazılı çalışmalarının yanı sıra derse katılımlarına ve sordukları soruların niteliğine göre de değerlendirme fırsatı bulunmamaktadır. Özellikle uzaktan eğitimde öğrencilere verilen notların adil, doğru ve dürüst olması ancak meslek etiğine saygılı olarak geliştirilecek ölçme ve değerlendirme sistemleri ile mümkündür.
Bunu başarmak için 6 ortak, öğretmenlerin ve öğrencilerin bulut eğitimi yetkinliklerini geliştirmek üzere 24 ay boyunca çalışacak:
Öğretmenlere ve öğrencilere Bulut Bilişim eğitimi konusunda kavramsal bir anlayış kazandırmak.
BT tabanlı eğitimde en iyi yolları araştırmak ve belirlemek.
Öğrencilerin ilgi ve motivasyonunu arttırmak ve buna bağlı olarak okul terkini azaltmak
Grup ve takım çalışmasını destekleyerek öğrencilerin yaratıcılıklarını ve problem çözme becerilerini geliştirmek.
Bulut alanında nitelikli bireyler yetiştirmek
Eğitimde yapay zeka teknolojilerini kullanmak
Son yorumlar